3 dagar kvar

Tar studenten om 3 dagar :D
men min hjärna har inte bearbetat det än..
Det känns helt tomt bara och overkligt att jag äntligen ska få ta studenten. Kommer nog inse det dagen efter då jag vaknar upp som arbetslös. Vad fan gör man efter? Kommer antagligen bara vara hemma och inte göra något vettigt eller arbeta hela tiden. Måste först och främst hitta ett jobb så att jag kan försörja mig, och om ett år då ska jag bestämma mig för om jag ska plugga vidare eller inte. Orkar inte fokusera på det nu så får skjuta upp det tills jag vet själv vad jag vill göra med mitt liv.

Kommer nog inte uppdatera så mycket tills efter studenten.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

WEEEEIII :D:D:D:D::D STUDENTEN :D:D:D

2010-06-01 @ 22:31:40
URL: http://madeleinehallberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0