Måndag

Godmorgon! Vaknade för en stund sen. Madeleine sitter på bussen på väg hit nu. Hon har varit i Bosnien och Kroatien i ca tre veckor så det ska bli kul att få träffa henne igen.

Igår natt när jag tittade på The Vampire Diaries så stängdes datorn bara av sig själv från ingenstans. Andra gången det händer nu och det går inte att sätta på datorn igen förrän 12 timmar framåt :S Vet inte vad datorns problem är men har en känsla av att den inte kommer överleva så mycket till, så det är väl bara att sätta igång med att spara alla bilder jag har sen år 2008 och alla viktiga dokument så jag inte förlorar allt.

Ska göra frukost och Forest Fruit te nu.
Hoppas ni har en bra dag :)

Jag och Madeleine i Duomo, Milano

Kommentarer
Postat av: Jamin

Hej

de låter som om din fläkt lagt av, så datan stänger av när den blir varm, för att inte bränna allt i den.

de e va jag tror, men jag e inte säker, de va felet när min data la av hela tiden sådär.

Jasmin

2010-07-26 @ 15:12:27
Postat av: Safi

Okej, tack så mycket :) Ska byta ut fläkten under veckan.

2010-07-29 @ 13:41:55
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0