Jaazymaiin

Hej! Har varit med Jasmin i några timmar idag. Vi gick förbi centrum och handlade lite saker som chips och energidrinkar och sen gick vi hem till Jasmin och satt i köket och pratade. Hennes pappa kom hem och trodde jag drack öl hemma hos dom. Han tycker väl energiburken och ölburken ser likadan ut :P haha vi gick ut och promenerade en stund och gick sedan hem till mig. Följde med Jasmin halvvägs hem och gick sen hem till Ghada. Kom nyligen hem och ska sova nu.
Imorn ska jag och Jasmin vakna tidigt och dra till kullarna och sola. Mina axlar är svarta och min rygg är vit så det ska fixas imorn med att sola när det är som varmast.

Helt trötta på livet på väg hem från Finland 2/10-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0