Gästblogg: Midia

Hej alla Safis läsare!
Midia här.
Jag måste be er om en liten tjänst, för att det är såhär att jag har blivit antagen som kandidat till ett sommarjobb under Augustimånad där lönen är på 30000 kr.
Japp ni läste rätt, trettiotusenkronor. Vad detta jobb går ut på är att jag under ca 4 timmar per dag ska städa på stökiga områden i Uppsala tillsammans med 1 till tjej och två killar, som just nu precis som jag krigar för att få lite röster OCH ÄVEN blogga om det.
Det är nämligen så att det är 20 kandidater, 10 killar-10 tjejer, men bara 2 tjejer och 2 killar som kan få jobbet. Nu kommer ni in. Rösta på mig!
Klicka på länken här under och sedan rösta. En gång per dag! Snälla snälla gör detta nu. Och jag kan lova er, att om jag vinner, så sätter jag igång en tävling på bloggen. En riktig supertävling, med ett superpris. Så rösta på nuuuuuuu!!! Kärlek till er!
LÄNK TILL RÖSTSIDAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0