En dag med Madeleine

Hej! Har varit med Madeleine hela dagen. Vår dag började med lite sällskap av Jossra som var här en liten stund och drack te med oss. Efter vår lilla pratstund så åkte jag och Madde ner till sjukhuset och hälsade på lilla nyfödda Maya. Bar henne en stund och hörde henne gnälla med hennes söta mini bebis röst <3 Efter vår vistelse i sjukhuset åkte vi till centrum och åt oss mätta i Burger Inn. Vi gick sedan hem och tittade på filmen The Back-Up Plan och under tiden kom Jasmin hit. Vi umgicks alla tre en stund och gick ut på en kort promenad. Väl hemma igen fick jag Madde att titta på ett Vampire Diaries avsnitt med mig och sen gjorde jag fruktsallad. Madeleine ska sova över ikväll, så vi ska väl hitta på något nu och sen sova. Godnatt!

Vår goda fruktsallad

Kommentarer
Postat av: josefine

Nu är det dags att gissa kändisen igen! Så, kom in och gissa!

2010-07-27 @ 15:47:38
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0