The city

Så, blev klar mycket tidigare än vad jag trodde. Ska snart åka in till stan och gå runt lite i affärer samt lämna tillbaks en vit och svart randig tröja som jag köpte från H&M igår. Den var alltför stor så den måste tyvärr lämnas tillbaks. Ska försöka hitta en liknande och kanske även köpa ett par skor.
När jag är klar beger jag mig mot Flogsta för att hjälpa till med lokalen och kanske fixar mig lite till där. Hoppas allt går som det ska gå ikväll.. och att Jasmin får en lyckad kväll! :D

Laddade precis ner iTunes till datorn. Lite sjukt att jag inte har gjort det än fast jag haft datorn i ca 6 månader. Nu kan jag äntligen ladda min Ipod och byta låtar.

Nu drar jag.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0