Skol-stress

Så vad har man gjort idag då? Var i skolan och sen åkte jag och Jasmin hem till mig och lämnade av min tunga väska och sen fortsatte vi vidare hem till Sesen. Det var länge sen man träffade henne. Vi satt hemma hos henne en stund och bara pratade om en massa saker. Jag drog mig tillbaka hem och skrev nästan klart en analys, tittade på Biggest Loser och nu har jag precis ätit dagens sista måltid.

Ska inte till skolan imorgon för har ett möte klockan 16 och börjar 13.20 så känns lite onödigt att åka för att bara hinna med en lektion och en halv.

Ska fortsätta snart med analysen och sen kanske påbörja med nästa uppsats om jag känner mig väl motiverad. Har sex uppsatser som ska lämnas in innan sportlovet så det kommer vara jätte jobbigt de närmaste veckorna. Har en ganska rolig lärare som tycker om att jävlas lite. Hon bestämmer konstiga tider då hennes uppsatser ska vara inlämnade senast som t.ex. kl 23.58, 16.38 eller 21.46. Ganska roligt.

Nu ska jag avrunda det här och fortsätta med min film-analys om American History X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0