Nyår

Nyår firades i år hemma hos Evin med Kadir, Shirin, Sara, Rojda och Chirin.

Evin och Rojda lagar mat. Det blev ris, kyckling och potatis. Jätte gott!

Världens minsta kortlek - Jag och Kadir spelade finns i sjön medan vi väntade på att maten skulle bli klar, och vi fick skit ont i våra fingrar. Dumma Kadir vann :(
























Efter att ha varit hemma hos Evin i några timmar och tagit det lugnt så tog vi bussen in till slottsbacken. Vi var där innan tolvslaget och tittade på alla nyårsfyrverkerier.




Min pappa kom och hämtade mig efter att fyrverkerierna var över. Han skjutsade hem mig och Shirin och då gick jag hem till min morbror en stund och var där. Var hemma igen runt 2 tiden, skrev klart årsresuméen och innan kl 6 låg jag i sängen och sov.
Det var min nyår, det!
En rolig kväll med några tjejer och sen slottsbacken vid tolvslaget.
Hoppas ni hade en underbar nyårsafton!

Kommentarer
Postat av: evin

SAAAAFIII!!! Vilka flippade bilder HAHAHAHA..

2010-01-04 @ 17:23:50
URL: http://evinwattii.blogg.se/
Postat av: Safi

HAHAHA det är fina bilder :)

2010-01-04 @ 20:43:26
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0