Ny vecka

Hej! En ny vecka har börjat och veckan har börjat bra. Madeleine följde med mig hem efter att hon varit med på min sista lektion, makeup grund, och tittat på. Fick även en massa hjälp från Mary-Kay konsulten och lite vänskapligt kritik :P Väl hemma i Gottsunda så gick vi och handlade lite snabbt i centrum och sen lagade vi GI-mat, pasta med tonfisk, som ni kan läsa om på våran projekt-blogg.
Jasmin kom också hit när vi var klara med maten. Vi tittade på Biggest Loser och sen fick Madeleine hjälpa mig med min makeup-uppsats där vi ska skriva om olika sminkmärken. Efter den hjälpen åkte hon vidare och Jasmin gick för en liten stund sen.
Ska snart titta på serien Tough Love och sen gå och lägga mig. Känner mig ganska trött så skönt att jag har sovmorgon imorgon. Börjar nämligen 11.40 men som tjockisar som jag och Jasmin är så ska vi åka till skolan tidigare för att hinna äta i skolan haha chicken bites med currysås. Love it!
Nej, men nu ska jag sluta skriva. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Jag säljer ett helt startkit plus en massa mer tillbehör från Mary Kay billigt på tradera. Lägg gärna ett bud :)



http://www.tradera.com/Mary-Kay-Startkit-varde-6000kr-Vaska-speglar-mascara-mm-auktion_302666_108211781

2010-03-02 @ 14:08:42
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0