Min helg

Det har varit en väldigt dålig uppdatering på senaste tid, men har bara inte känt för att blogga. Tänkte skriva ner några rader om min helg lite snabbt.

Fredag: Var på Storken med Madeleine och Johanna och sen fick jag skjuts hem av min pappa. När jag knappt varit hemma i en timme så åkte jag lite impulsivt med Jossra in till stan igen. Vi gick runt lite i affärer och Jossra köpte några par leggings. När jag kom hem igen var några i släkten här och sen kom det bara fler och fler. De var här hela kvällen och när de gick så gick jag och la mig för jag var så jävla trött.

Lördag: Jag var hemma hela dagen och städade. Släkten var här till ca halv två på natten. Fick för mig att baka äppelpaj med vaniljsås. Jätte gott! Runt 8 tiden kom Rafif och Banaz hit och senare kom även Jossra. Det blev målning av naglar och bakning av kladdkaka. Kladdkakan vart inte så god, men ändå ätbar. När tjejerna gick satt jag med släkten en stund och sen tittade jag på tv. Det var en dokumentär om en kille som hade en dröm om att få en dejt med Drew Barrymore. Och man fick följa honom under hans resa för att få en dejt och han lyckades till slut. Efter att ha tittat klart på dokumentären så somnade jag.

Söndag: Vaknade för en stund sen och Johainna kommer hit snart med en plattång som jag ska ha i några dagar. Min egna plattång har gått sönder (typ). Varje gång jag sätter på den hemma så försvinner all el i huset :S och vi har fått byta elsäkring minst 3 gånger på grund av min plattång :( Frisörsalongen som jag köpte den ifrån öppnar igen på tisdag så ska gå dit innan skolan och reklamera tillbaks den. Det är omöjligt att klara sig utan plattång speciellt när man har vågigt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0