Måste vända på dygnet!

Klockan är 18 och jag vaknade för ca en timme sen. Första gången jag sover så länge under lovet. Igår var Johanna och Madeleine här och vi arbetade med projektarbetet. Trodde vi skulle bli klara, men det blev vi inte. Vi har fortfarande en hel del att göra. När vi tröttnade så gick vi hem till Ghada en stund och sen hem till Jossra där vi satt ett bra tag. När vi kom hem somnade Johanna, och efter ett tag även Madeleine. Jag satt kvar vid datorn ganska länge och det är därför jag vaknade så sent idag.
Madeleine kom hit igår runt halv 12 och även om jag bara hade sovit ca 4 timmar så lyckades jag inte vända på dygnet så idag ska jag prova något annat, vara vaken tills imorgon kväll!
Måste vända på dygnet nu.


Nadia kommer hit snart och hämtar några saker. Det är minus 20 grader idag och många ska till BJ ikväll på Decennium-festen. Orka gå ut när det är såhär kallt. Synd om dom som kommer få stå i kö under den här kylan :/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0