Madde här :)

Hejsan Hoppsan!
Idag ville lilla Safsi att jag skulle gästblogga här i hennes blogg så det gör jag!

Jag klom hit nyss och hade värsta oturen med bussjävlarna. Först skulle jag ta ettan från skolan men den åkte bara förbi för den va så full, då tog jag nästa buss till stan, 115 och tänkte ta sjuan, så när jag kommer till stora torget så ser jag sjuan, ställer mig utanför dörren men jävlen vägrar att öppna. Busschauförr jävlen. Men som tur var väntade jag bara i 5 minuter tills nästa kom :)

Senare ska vi fixa oss och ikväll ska vi ut på skojigheter. Min födelsedag ska nämligen firas, vilket kommer att bli mycket trevligt! Vi ska bara ta det lugnt och chilla, ha det mysigt och skratta hoppas jag. Safi höll också på att slå in mina paket när jag kom, tiihii jag ska öppna dem sedan när alla är tillsammans.

Hoppas ni får en trevlig kväll, det vet jag att jag kommer att få iallafall!

Pussss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0