Fuck dieten!

HAHA jag är så tragisk!
Gav upp med dieten kl 22.
Fuck banan och filmjölk dieten - det funkade inte.
Precis när jag hade lagat klart maten så plingade Rafif, Rojda och Evin på dörren. Vi satt ett tag i köket och sen förflyttade vi oss till rummet och tittade på filmen Chasing Liberty. De gick innan filmen var slut och jag fortsatte kolla på den. Är lite sugen på att titta på filmen A walk to remember där även Mandy Moore har huvudrollen. Ska nog kolla på den lite senare inatt :)


Eftersom det är omöjligt att sova nu och jag kommer säkert vara uppe hela natten, så kommer Madeleine imorn kl 11 på morgonen och väcker mig. Förhoppningsvis så får det mig att vända på dygnet. Johanna kommer också lite senare imorn och då ska vi ha en projektarbetsdag. Det är mycket arbete ska tas itu med och många timmar kommer läggas till i loggboken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0