(F) Första skoldagen..

.. efter lovet och det gick väl bra. Sov ingenting alls inatt. Gick och la mig klockan 23 igår kväll och stirrade på väggen till kl 6 på morgonen. Det gick inte att sova alls. Kände mig ganska utvilad ändå när jag gick upp och började fixa mig. Var och gjorde en sak nära stan innan jag tog bussen till skolan. Mötte upp Jasmin och sen gick vi och åt. Första lektionen var inställd :( och andra lektionen var en introduktionslektion för Religion B kursen som startade idag. Efter skolan gick jag ner till stan och träffade Johainna. Vi gick förbi Café 018 och träffade en vän där och sen gick vi runt på stan. Eftersom Johainna fyller 18 år imorn så gick vi till Rififi och åt. Där träffade vi på Hash och några andra människor så vi satt tillsammans och åt. Det var trevligt :) Vi gick sedan runt i fler affärer och sen åkte jag hem.
Så har min dag sett ut idag!
Nu är jag hemma och försöker få tag på Jossra, men antar att hon sover nu. Typiskt henne att ta en två timmars power nap vid den här tiden. Omöjligt att få tag på henne mellan klockan 16 - 18.
Ska titta lite på tv nu, men först ska ni få ett dagens köp inlägg som kommer upp snart :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0