En dag på stan

Hej! Nu är jag hemma igen efter en lång dag. Johanna sov över här, och vi vaknade runt 12. Lillebror ville att jag skulle följa med på stan för att han skulle shoppa. Jag och Johanna följde med han och efter ett tag åkte Johanna hem. Då var det bara jag och lillebror som gick runt i affärerna tills vi hittade det han sökte efter och behövde. Efter all shopping drog vi till Jalla Jalla och åt och sen åkte lillebror hem. Jag däremot gick och träffade Jossra som precis hade slutat jobba. Vi tog bussen hem tillsammans, var hemma en stund och tittade på SMS-Roulette och sen tog jag en promenad med Rafif. Skit kallt ute, så vi gick till ett varmare ställe. Kom precis hem och tror jag ska kolla på filmen Click som börjar på tv snart.

Imorgon är sista dagen innan skolan börjar :( Har anpassat mig så bra med att vara ledig och jag vill fortsätta vara ledig från allt i en hel evighet fast det inte är möjligt. Synd :(. Ska försöka sova tidigt idag och vakna tidigt imorn :/

Nu ska jag sätta på tv:n!


Kommentarer
Postat av: Midia

Finisar :)

2010-01-11 @ 01:47:12
URL: http://midias.devote.se
Postat av: Kadir

<3

2010-01-11 @ 20:48:11
Postat av: Rafif

KADIR hahha ja tror man kan se vad det står i messet du läste innan du tog bilden med oss :P hahaha kola din mobil i bildn

2010-01-12 @ 00:35:59
Postat av: Safi

Tack Midia :)

2010-01-12 @ 17:55:59
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Safi

Rafif: Man kan inte se :P

2010-01-12 @ 17:56:21
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0