Det nya året..

...började med att jag vaknade klockan 15 och det sjuka är att jag fortfarande var trött och ville inte gå upp ur sängen. Jag duschade och fixade mig snabbt och drog sen hem till Rafif där Evin var. Var där en stund, åt lite, och sen gick jag hem till Jossra. Vi beställde pizza och Sandra kom också.

Kom hem runt 21 och har precis tittat klart på filmen Obsessed med Beyonce Knowles.

Andra gången jag ser den och den är så jävla bra! Verkligen en film värd att se!
Handlar om en tjej som blir besatt av Beyonces man. Tjejen får en psykos och gör allt för att förstöra mellan dom. Om ni vill se på catfight så titta på filmen!


Ska försöka sova tidigt idag om det är möjligt.
Imorn ska jag med familjen och Johanna på en arabisk förlovningsfest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0