Den perfekta studentklänningen!

Det är den här klänningen jag vill bära under min studentdag! And guess what? Den är nu beställd. Har länge velat ha den här fina klänningen, men det slutsåldes ganska snabbt och jag har tittat på hemsidan flera gånger för att se om den kommit in igen eller inte. Men det verkade inte som om den skulle göra det, så jag gav nästan upp! Igår skrev Midia till mig på msn att klänningen fanns med på hemsidan nu. Gick in på hemsidan men den gick inte att beställa. Skrev till deras kundtjänst och idag fick jag ett mail från dom där det stod att klänningen fanns och att det går att beställa den nu. Gissa vem som blev överlycklig? Jo JAG!
Den levereras om ca 5 veckor!
Ett stort tack till Ghada som betalar klänningen till mig som student present :D



Kommentarer
Postat av: MIDIA :D

wihi woho :D grattis!

2010-01-06 @ 05:30:32
URL: http://midias.devote.se
Postat av: Kadir

Den här sjukt fin!

2010-01-06 @ 15:35:05
Postat av: jaaz

haha grattis älskling! den va skiit fin:D

2010-01-06 @ 21:57:30
Postat av: Safi

Tack haha är helt överlycklig! :D

2010-01-07 @ 09:18:49
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0