Dag? Natt?

Dag har blivit natt.
Natt har blivit dag.
Har vänt på dygnet helt och hållet, och jag vet inte hur jag ska kunna vända tillbaks dygnet om jag inte är uppe en hel natt och inte sover på ca 40 timmar, annars är det omöjligt.


Har bestämt mig för att påbörja en kort diet idag som innebär att jag kommer gå ner 4 kilo i slutet av veckan. Hoppas den funkar. Då förlorar man alla kilon man gått upp under lovet.
Ingen mer mat för mig mitt på natten längre :(
Nu är det bara banan, vatten och filmjölk som gäller för mig i en hel vecka, och förhoppningsvis så lyckas jag gå ner i vikt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta vara på de timmarna som är kvar av dygnet.
Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du är knäpp Safi! Imorgon då? VI måste ju äta en massa hemma hos dig förstår du väll? Det gör vi ju allrid. Jag förbjuder dig från att banta! Så det så!

2010-01-04 @ 17:09:50
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Safi

Madeleine: HAHA nejdå, du kan äta men jag kommer att avstå :)

2010-01-04 @ 20:46:07
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Madeleiine

Men det är inte samma sak utan dig :'(

2010-01-04 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0