Äntligen helg

Tja! Kom precis hem från stan. Var i skolan innan, hade makeup, svenska B och handledningstid. Efter det slutade jag och då gick jag och Madde och träffade någon i Fågelsången som skulle berätta om något jobb. Det lät för komplicerat och fattade nästan ingenting så det jobbet kommer jag absolut tacka nej till. Vi begav oss sen vidare till Storken och köpte en varsin Fransk chokladtårta. Världens godaste! Johanna kom också lite senare och höll oss sällskap. Hittade min pappa i Storken så han fick skjutsa hem mig. Kom precis hem och har inte planerat nånting speciellt inför ikväll. Kanske går hem till Jossra senare för har inte träffat henne på evigheter känns det som. Skönt att det är helg nu så att man kan få ett avslut på den här jobbiga veckan.

Vad ska ni göra under helgen?


Kommentarer
Postat av: johanna

plugga :(

2010-01-22 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0