Ännu en vanlig dag

Hej!

Uppdateringen på den här bloggen har verkligen varit kass de senaste dagarna, men har helt enkelt inte haft någon lust för att blogga + har inget att skriva om för jag har inte gjort något som är speciellt roligt.

Igår spenderades kvällen med Jossra. Hon kom hem till mig och vi tittade på filmen Something New. Somnade ganska tidigt igår för att vara mig, och var ganska utvilad när jag vaknade.

Vi har inte kommit igång helt i skolan än, så det är ganska skönt. Vi började titta på filmen American History X idag på samhällskunskapen och den verkar vara skit bra. Älskar att titta på film under lektionstid. Det är de enda lektionerna då jag inte vill gå ut från klassrummet innan lektionstiden är slut.

Om två dagar ska vi börja med en ny diet på projektarbetet. Den här gången kommer vi prova på GI-metoden. Mer om det kan ni läsa om HÄR för nu har vi äntligen uppdaterat lite.

Nu ska jag duscha och sen titta på Biggest Loser.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0