Torsdag

Idag har jag gjort ganska mycket men ändå inte.
Runt 10 tog jag bussen ner till stan för att möta Madeleine utanför Åhlens. Vi gick runt lite på stan och jag hittade en väska och en tröja i H&M och åt en cheeseburgare i McDonalds. Yes, dieten går utmärkt - eller inte. Var ute efter skor men tappade lusten att leta efter nya. Vi vandrade till skolan och åt igen och sen gick vi på lektion. När jag hade slutat för dagen, 16.20, gick jag till aulan och tittade på när några repeterade inför teatern som är i skolan imorn. Där var jag i mer än två timmar och sen tog jag bussen hem. Tittade på Biggest Loser och har lekt med Rawia resten av tiden.
Har jag börjat med mitt argumenterade tal? Fortfarande ett Nej.
Får skjuta upp det en dag till.

Madde och jag i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0