Tisdag

Sitter och äter kycklingpytt. Så jävla gott!
Hade endast en lektion idag, Religion B. Kändes lite onödigt, men hade en redovisning att göra så det var viktigt att vara där. Redovisningen handlade om mayaindianerna och det gick ganska bra. Fick ett G i alla fall, och det nöjer jag mig med. Muntliga redovisningar är inte min grej precis.. Fick träffa Peyman en snabbis också, så det var värt att gå till skolan ändå.
Tog en runda till stan och köpte presenter till lillebror och tog sedan bussen hem. Gick till frisören för att fråga om min plattång, men hon hade inte fixat en ny än. Har varit utan min plattång i ca en vecka nu och jag blir knäpp. Tur att man har Jossra så att man kan utnyttja hennes för tillfället :P
Har precis varit i centrum och köpt tårta som ska ätas lite senare ikväll.
Ska göra klart min makeup-uppsats nu innan Biggest Loser börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0