Stenhagen

Hej!
Vaknade tidigt imorse för skulle åka till Stenhagen och hälsa på min morbror som bjöd mig igår kväll på italiensk mat. Tog bussen med Jossra in till stan runt klockan 13. Hon gick till jobbet och jag åkte vidare till min morbror.
Vi åt god italiensk mat och försökte baka smulpaj. Eftersom vi inte hade receptet där så improviserade vi och det gick inte så bra som jag trodde det skulle gå. En misslyckad och degig smulpaj blev det till slut.
Resten av min familj kom också dit senare och vi kom precis hem.




Har 70 sidor kvar att läsa på min svenska B bok och två läsloggar att skriva och sen är jag klar. Ska sätta igång med läsningen nu så att jag får det gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0