Skola imorn :(

Godmorgon!
Hade planerat att vakna tidigt idag för att jag skulle kunna somna tidigt ikväll, men planeringen misslyckades. Vaknade nyss istället..

Imorgon börjar skolan igen. Vill ha meeer lov. Orkar verkligen inte gå tillbaks till skolan igen. Är så jävla skoltrött, men får hålla ut i fem veckor till för då börjar nästa lov.

1 månad
5 veckor
och
35 dagar kvar till nästa lov!

Har kvar min religionuppsats och samhällsuppsats. Skulle egentligen gjort klart båda under lovet, men så blev det inte heller. Har istället latat mig och degat framför datorn eller tv:n istället för att skriva uppsatser. Måste i alla fall sätta igång med samhälle C uppsatsen idag för den ska skickas in om mindre än 4 dagar. Samhälle C uppsatsen räknas som en universitetsuppsats så behöver minst 2-3 dagar på mig att skriva den.

Det suger att läsa sista året på gymnasiet. Det har verkligen varit uppsatsernas år och vi har fått skriva minst 15 uppsatser på bara några månader.

Något positivt är att jag tar studenten om 4 månader :D
Gud vad jag längtar till den dagen!
Vill uppleva känslan av frihet - ingen mer skola.

Ska in och duscha nu och sen gå ut och hitta på något. Det är trots allt sista dagen på lovet och vill helst inte sitta inomhus hela dagen. Samhällsuppsatsen ska skrivas senare på kvällen så ska ta vara på resten av tiden idag.

Ni får ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0