Onsdag

Jag fattar inte hur jag kan sova 8-10 timmar varje natt men ändå vara överdrivet trött när jag tvingar mig själv att vakna på morgonen.
Mitt schema är inte så jobbigt. Har långa sovmorgnar nästan varje dag så jag har chansen att sova till 10 och ibland till 11 till och med, men är ändå alltid trött. Sjukt!
Det är bara två skoldagar kvar sen väntar en veckas lov. Det ska bli skönt att bara få vila upp sig lite. Har en massa skolarbeten som jag måste göra under lovet men ska försöka slappna av lite ändå.
Den här perioden har bara handlat om att skriva uppsatser. Har kanske bara haft ett prov på hela terminen. Nästa period kommer bli värre, då vi ska ha alla slutprov och avsluta alla ämnen vi har kvar. Det är inget jag ser framemot precis..
Hårt arbete lönar sig alltid till slut.
Det kommer vara så värt det när vi springer ut från Fyrisskolan om fyra månader då vi tar studenten. Läängtaar till den dagen, och jag känner på mig att dagarna kommer gå snabbt.

Igår var jag hemma hela dagen och hemma hos Jossra på kvällen. Den jäveln har fått längre hår än mig och det får mig att ångra att jag klippte mina slitna toppar. Trodde aldrig hon av alla personer skulle ha längre hår än mig, men hennes hår växer som ogräs. Dags att sköta håret bättre kanske, och se till att massera hårbotten varje dag i minst fem minuter.

Ska åka hem till Yeliz nu och vara där en stund. Det var länge sen jag träffade henne och barnen.
 

Har bara en lektion imorn så ska skippa hela skoldagen och vara hemma istället och vila upp mig.

Inlägget blev långt.
Försöker uppdatera mer lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0