Modevisning + teater

Som alla redan vet så är min vän Wafa en fashionista och har alltid de senaste trenderna på sig. Något ni kanske inte vet är att hon är en jävligt duktig designer och jag har aldrig sett någon rita kläder lika bra som henne. Det är hennes talang och hon är jävligt bra på det hon gör.

Hennes projektarbete går ut på att ha en modevisning med kläder som hon har designat och sytt upp själv.

Modevisningen är imorn och insläppet är klockan 10.20 i Fyrisskolans aula!
Be there!

Bäst för er att ni är där för att bli inspirerade av kläderna och självklart kommer jag sitta längst fram i aulan för att stötta Wafilistus.



Klockan 12.40 visas även en teater i aulan: Förbjuden kärlek som är skriven av Athena. En väldigt bra teater som handlar om förbjuden och olycklig kärlek mellan en svensk och en invandrare.

Efter teatern kan ni även stanna kvar för att se Amelie sjunga en låt ur Alicia Keys album :)

Skön skoldag imorn som ni ser!
En makeup-lektion och sen ska jag sitta bänkad i aulan resten av dagen.


Kommentarer
Postat av: Wafa

Faaan vad sööt! Tack min underbara Safilistus, när du blir rik på din blogg så får du inte glömma bort Wafilistus haha, JA bäst för dig att du sitter längst fram :) <3

2010-02-11 @ 21:31:17
Postat av: Safi

Det var så lite så :) Wafa, jag kommer inte bli rik någonstans av den här bloggen hahaha. Bäst för dig att du inte glömmer bort mig när du blir världens rikaste designer i framtiden <3

2010-02-11 @ 21:34:50
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: MIDIA :D

http://adinalindaelinor.blogg.se/2010/february/utkast-feb-11-2010.html?_tmp=1581e41ce3802b93606253afbb3e0b774be4e889



Rösta på mig i veckans blogg, klicka på länken och skriv en 3a i kommentarsfältet!!

2010-02-12 @ 01:23:36
URL: http://midias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0