Måndag

En ny vecka med nya tag.
Dagen började med att jag försov mig och likaså Jasmin. Riktigt illa! 
Jag och Jasmin hann med 8.28 bussen och åkte till Carolina Rediviva för att titta på mikrofilm och titta på silverbibeln. När vi var klara blev det en promenad till skolan för att skriva ett läxförhör. Hade en inställd lektion så passade på att gå till stan med Johanna för att ta reda på information till min makeup-uppsats som jag ska påbörja med alldeles snart. När jag fick reda på det jag var ute efter så återvände jag tillbaks till skolan och gick på min sista lektion för dagen. Åkte sedan hem och såg att jag hade fått ett brev från valnämnden, som undrade om jag ville jobba under riksdagsvalet den 19 september och det tackade jag absolut JA till. Fyllde i brevet och tog en runda till centrum för att posta brevet. Bra att få det gjort på en gång.
Nu ska jag få något annat gjort också, ska skriva makeup-uppsats NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0