Lördag

Igår var Sanna här. Det var länge sen hon var här. Kommer ihåg när vi gick i högstadiet och hon alltid var här. Hon bodde typ här och vi var alltid med varandra. Hon hjälpte mig att förnya mitt CV och så pratade vi om allt möjligt. Det är mycket man missar när man inte träffas så ofta längre.

Resten av kvällen satt jag med moster som berättade historier om när hon var liten, som hon alltid gör. Alltid lika kul att lyssna.

Idag vaknade jag runt 14 och har suttit och degat fram till nu. Har skrivit lite på mitt argument-tal och jag är snart klar. Har inget planerat så ska nog bara ta det lugnt.

Imorgon ska jag på förlovningsfest och annat kul, så idag får bli en vilodag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0