Kort skoldag

Nu är jag tillbaks från en kort dag i skolan.
Var på halva historia lektionen och på halva religionslektionen.
Och inte gjorde vi något vettigt heller.
Tog bussen med Jasmin 10.40 och när vi kommer fram till skolan står alla elever utanför för att brandlarmet hade ringt. Det var tydligen en papperskorg i idrottssalen som hade börjat brinna. Ingen fick komma in i skolan och vi fick stå utanför och frysa ihjäl i ca 20 minuter. Ofta det tar 20 minuter för en brandbil att komma? Tänk om det hade varit en allvarlig brand.

Efter skolan gick jag till ett par äldreboenden och lämnade in mitt CV. Förhoppningsvis får jag jobb snart så jag kan försörja mig när alla studentskivor sätter igång.

Ska snart till centrum och tvinga med mig Mohamed dit.

Det är tydligen 3.90 i ica på godis. Bäst att passa på nu.

Kommentarer
Postat av: M

Jaaja 3.90!! Jag ska fan tvinga med ngn dit oxå :P

Förresten håller med om brandlarms grejen!! Jag va fan i matsalen. Hade ingen jacka o höll på att frysa ihäl plus att mina flingor i min fil va heelt mjuka och äckliga när vi kom in igen! :(

2010-02-16 @ 18:16:13
URL: http://malaikas.blogg.se/
Postat av: Safi

hahahaha jag såg en massa tallrikar i matsalen när vi fick komma in igen. Helt onödigt att alla fick springa ut för en papperskorg.

2010-02-18 @ 14:30:25
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0