Igår & Idag

Hej bloggen!
Det blev ingen ordentlig uppdatering igår. Orkade helt enkelt inte.
Igår stannade jag hemma från skolan och tog det lugnt. På kvällen kom Jasmin hit och vi tittade på den nya säsongen av Biggest Loser och käkade en massa godis.

Idag var jag i skolan och fick veta hur jag ligger till på makeup kursen. Efter att vi hade slutat så stannade vi kvar i skolan och valde klassens.. inför studentskivan. Det tog ganska lång tid att bestämma vad alla skulle vara. När vi var klara åkte jag till östra för att träffa Lalesh. Vi var hemma hos Lina en stund och sen tog jag bussen hem.

När jag kom hem fick jag veta att min morbror hade åkt in till akuten inatt så det fick bli en vistelse i sjukhuset där vi stannade ett bra tag. Inte det bästa sättet att starta sitt sportlov precis. Är glad att min morbror mår bra och hoppas han kommer ut snart. Vi träffade på Ghada där så jag och syster följde med henne och hämtade Bebisen från dagis och sen gick vi hem till henne och lagade mat. Det var länge sen jag träffade henne och Bebisen så det var på tiden.

Kom hem för ett litet tag sen och ska ta itu med en del skolarbete nu så att man slipper göra det senare.

Sköööönt med sportlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0