Har inte fått något gjort idag..

Det var meningen att jag skulle skriva på mitt argumenterande tal hela dagen idag.
Har jag ens börjat? Nej.
Istället har jag gjort annat som att titta på tv och varit hemma hos Jossra.
Börjar med talet imorn istället.
Är trött och känner bara för att sova.

Sista lektionen idag var ingen fröjd för ögat och örat. Italienska läraren var pissed off på några i gruppen och hon hade fått nog. Vi som annars brukar ha inställd lektion på torsdagar måste gå imorgon för att visa vårat engagemang. Ska vakna tidigt och träffa Madeleine på stan och köpa nya skor och väska. Det behövs! När vi är klara beger vi oss till skolan för att gå på italienska lektionen som börjar 12.25. Vill helt enkelt inte göra läraren besviken eftersom hon har ställt upp för oss alla så mycket under de tre senaste åren. Hon såg fan till att vi alla fick åka till Milano. Utan hennes förtjänst skulle det aldrig ha blivit av.
Hatar när folk utnyttjar någons snällhet och tar den personen för givet och slutar respektera personen som gjort så mycket för en och alltid funnits där.

Skönaste kommentaren idag:
-"Du känner inte mig"

Hatar besserwisers som tror de kan allt. Och det roliga är att den personen inte kan allt men hon tror hon gör det. Försöker komma med sina "smarta" kommentarer men fick en grov diss tillbaka.

Älskar min italienska lärare.
Hon är bäst!

Kommentarer
Postat av: Sandii

glöm inte kolla in min blogg för att se om du är en utav de fyra finalisterna i veckans blogg :)

2010-02-10 @ 22:49:14
URL: http://saaanddraaa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fin blogg :)

2010-02-11 @ 06:57:31
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack så hemskt mycket för rösten, betyder mycket :)

2010-02-11 @ 16:13:03
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0