Gästblogg: Johanna

godmorgon alla underbara bloggläsare, juhänna bänäna här. Första personen som gästbloggar med den nya designen, woho känner mig så speciell just nu haha.
Igår hade jag min sista utbildningsdag finally, efter det åkte jag hem till sötnosen Safi som jag inte har träffat på hur länge som helst. Hon tvingade iväg mig på en iskall promenad ända till östra, vi fastnade där ett ganska långt tag sen gick vi och handlade hallonpaj och gick hem till Jossra och var där hela kvällen. När vi kom hem var Safi osocial som vanligt och satt vid datorn och skulle samla sina poäng innan klockan blev tolv, hahah så mobbad.
Jag satt och kollade på Criminalminds, den var helt psykos. Det handlade om att föräldrar blev mördade och derars smådöttrar blev kidnappade, och tillslut visade det sig att det var en familj som gjorde detta för att tjejen senare skulle gifta sig med deras son. De var som en slags ritual för dem, men det sjuka var att mamman som gjorde det där i familjen hade själv blivit utsatt för samma sak när hon var ett barn. Aja de va helt sjukt, det slutade med att familjen åkte fast och sen fick man se att en annan familj gjorde samma sak..
Hade en rolig mysig kväll med min Safi <3

Safi håller nu på att göra sig i ordning för vi ska ner till stan ett litet tag, senare kommer Madeleine komma och vi ska hålla på med projektarbetet hela dagen. Har tröttnat skit mycket på de här projektarbetet...
Hoppas ni får en underbar dag :) pussilipuss

Skulle publicera inlägget ovan tidigare, men vi fick bråttom. Nu är vi hemma igen & nu ska vi gå till Jossra.

johanna.jossra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0