Gästblogg: Adi

Hej! Ville bara hälsa till alla läsare av denna blogg. Hoppas ni alla mår bra och njuter av alla inlägg som postas upp, speciellt mitt inlägg. Jag vill också förmedla er om att jag älskar min flickvän Madeleine Hallberg som är en god vän till Safi, vilket ni alla förmodligen är medvetna om.

Detta inlägg är bara helt onödigt och med avsikt att fördriva tiden, jag sitter just nu på en hemsk tråkig lektion samt onödig. Det är inte det ända som är onödigt denna torsdagen, hela dagen har hittils vart onödig. Jag har inte haft någon lektion tills nu och vi har inte kommit igång än, vilket jag aldrig gör men ändå.

PS: Jag kan tänka mig att folks aspekter kring detta inlägg är mer eller mindre en tanke om att jag är bög, men det är inte sant, Safi som ni alla känner är en ganska hyperaktiv människa som kan förvåna alla med oväntande beslut och förslag.

Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Bebo <3 Jag älskar min pojkvän Adi <3 Dessutom, han kan ej vara bög eftersom han är min och bara min och ingen annans, och jag är inte kille = han är inte bög. I love you <3

2010-02-04 @ 15:52:35
URL: http://madeleinehallberg.wordpress.com
Postat av: Safi

hahahahaha

2010-02-04 @ 21:29:39
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0