Från vaggan till graven

Hej. Uppdateringen har varit kass idag. Beror kanske på att jag inte haft tid att sitta vid datorn. Fick hjälp av min 9 åriga kusin med en uppsats idag. Ja, en 9 åring! Låter lite sjukt, men vi har en jätte stor uppsats som ska göras: Från vaggan till graven. Vi ska hitta på en fiktiv person och skriva om olika händelser i den personens liv utifrån olika åldrar. Skulle skriva en uppsats om "min sommar" från årskurs 3 och då passade det bra att min älskade 9 åriga kusin hjälpte mig skriva. Gulligt med alla stavfel! "Gätte" istället för "jätte" :D haha. Det fick mig att tänka på när jag själv gick i trean och stavade fel på en massa ord. Jag vill också gå i lilla trean, och leka King ute på skolgården och ha tio-minutersrasten som egentligen var 20 minuter. Saknar de tiderna. Stora trean innebär bara mycket plugg och stress. Hatar stora trean!
Efter att vi hade skrivit klart uppsatsen och jag hört en massa "är det mycket kvar nu?" så tittade vi på Biggest Loser och sen gick jag hem till Jossra och var där i ca 10 minuter. Gick ut och träffade Lalesh och var med henne ute en stund och sen gick jag tillbaks hem till Jossra. Kom hem för ca en timme sen och har precis färgat klart min mammas hår. Ska gå och lägga mig snart för jag ska vakna tidigt imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0