Anklagelser

Om det finns något jag verkligen hatar är när någon man har nära inte litar på en, och att man måste försvara sig själv tusen gånger om för att personen ska förstå.

Det hände mig igår och det händer mig ca 2-3 gånger om månaden. Till slut får man en blackout och man vill bara skrika ut sin ilska så att den personen förstår att det är sårande när man blir anklagad för att göra saker man inte gör.

Har levt med att få anklagelser hit och dit i ca åtta år nu, och igår fick jag nog och gjorde något jag absolut inte borde ha gjort. Tappade bort all gnutta respekt jag hade kvar för den personen och det svartnade till ju mer jag skyddade mig själv.

Jag kan inte säga helt ärligt att jag ångrar mig, men jag borde inte ha agerat som jag gjorde. Jag kanske gjorde lite fel, men ångrar inte mig. Vill bara att den personen ska förstå att man inte kan säga vad som helst. Önskar bara att den personen förstår en dag varför jag gjorde som jag gjorde.

Orkade helt enkelt inte ta emot skit längre speciellt från en person som inte funnits där för mig under min barndom psykiskt.


Behövde skriva av mig lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0