Lång ledighet

Min pappa fick hans handledartillstånd så från och med idag kan jag övningsköra när jag vill med honom :D. Så fort han kommer hem ska vi ut och köra lite!

Kommer vara ledig från jobbet fram till den 20 december. Jasmin ska åka till London mellan den 21 december - 5 januari så hon får ta alla pass som finns fram till dess. Det ska bli skönt med en lång ledighet, men ändå inte. För jag vet, hur mycket jag än försöker att motstå, att jag kommer falla tillbaks till mina gamla rutiner och sova bort hela dagen. Jag har ingen självkontroll alls när det gäller sånt! Men ska försöka att inte falla tillbaks..


Kommentarer
Postat av: johanna

mitt bästa skönhetsknep ? hm.. dricka mycket vatten och alltid tvätta bort sminket med sminkborttagningsmedel och INTE tvål som endel gör :p

2010-12-08 @ 17:12:59
URL: http://jmok.blogg.se/
Postat av: Michelle

Lycka till med körandet nu! Snygg header du har btw <3

2010-12-08 @ 17:46:57
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0