Igår

Godmorgon! Är ledig idag :D och i några dagar till!

Var upptagen hela dagen igår. Jobbade fram till 15.30 och träffade sedan Jasmin på bussen in till stan. Vi åkte till Polishuset där Madeleine väntade på oss. Fixade ett nytt pass snabbt och sen åkte vi allihop ner till stan och köpte lite saker till Maya (visar snart). Vi träffade Athena och åkte sedan hem till mig.

Vi var hemma hos mig en stund. Jasmin och Athena åkte hem ganska tidigt, och då gick jag och Madeleine ut med hunden Tingel. Hunden var helt störd och cp-skadad igår. Den var helt vild och kunde inte sitta still och drog i kopplet hela tiden. Den har dålig disciplin och det har bara blivit värre så den hunden kommer jag aldrig ta ut en igen. Inte förrän den bättrar sig och kan beté sig framför folk.

Efter promenaden med hunden gick vi hem till Ghada och stannade kvar där en stund med barnen. Madeleine åkte hem runt 22 tiden och då gick jag hem till Jossra där Sandra också var. Stannade där i en timme ungefär innan jag kom hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0