Godmorgon!

Godmorgon! Ska snart iväg till jobbet och jobba sista passet för den här veckan. Det känns såå mycket mer värt att jobba med min nya löneförhöjning :D och från och med nu ska jag inte klaga lika mycket över hur jobbigt det kan vara ibland.

Drömde en sjuk dröm, om att jag tvingade en vän att gå hem med en våldtäcktsman och när jag fick reda på att hans syfte var att våldta henne så fick jag panik och försökte leta upp dom, men dom var borta. Några dagar senare fick jag veta att min vän var död. Vännen jag drömde om var Madeleine och våldtäcktsmannen var Damir från Paradise Hotel. Sjukt va? haha tur att det bara var en dröm! Att drömma om att någon dör brukar oftast betyda att personen kommer att leva ett långt liv.

Ska platta mitt hår lite snabbt och sen börja röra mig mot bussen :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

VADÅ? MIG??? HAHAHA!!! Vilken jävla dröm Safi!

2010-12-03 @ 12:21:08
URL: http://llusen.blogg.se/
Postat av: Safi

Madeleine: HAHAHA det var en sjuk dröm, men var glad över att du kommer få leva länge ;)

2010-12-03 @ 16:47:45
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0