Gästblogg: Jasmin

Helloo people!

Just nu sitter Jag, Safi, Athena och Hareg i mitt vardagsrum och umgås... Känns som om det var länge sen jag bara satt ner och umgicks med folk. Har varit så trött på siståne och jobbat mycket. Har en full jobbvecka kvar innan jag åker till LONDON! Jag längtar så mycket. Har faktiskt saknat mina bröder, min familj och hela staden. Om det är någonstans i världen som jag kan tänka mig bo i så är det London, staden passar min personlighet.

Vi åker om ca 10 dagar dvs 21 december och kommer vara där tills den 5:e januari. Känns som om jag behöver komma bort lite och bara ta det lugnt...

Aja nu ska jag fortsätta vara social mot dem andra

Ciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0