Dagen i Björklinge

Nu är jag hemma igen efter en hel dag i Björklinge. Även om Björklinge ligger en bit bort och mitt ute i ingenstans nästan så finns det även en stor fördel med att vara där och det är lugnet. Man känner sig alltid så lugn och avslappnad när man åker dit och allt känns så långt bort fast det bara är en timmes resa dit.

Vi har tagit det lugnt hela dagen framför tv:n och bara pratat lite om allt möjligt. Middagen var jättegod, som alltid! Kom hem för en liten stund sen och ska nog stanna hemma resten av kvällen :)





Kommentarer
Postat av: Madeleine

De va mycket skoj :D Kom tillbaka snart igen <3

2010-12-18 @ 00:04:54
URL: http://llusen.blogg.se/
Postat av: Safi

Det var det :D Ja a det ska jag göra, nästa gång tar jag med mig Hamode.. när det blir lite varmare väder :)

2010-12-18 @ 14:00:07
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: amar

fett söt safi va det kul där

2010-12-18 @ 19:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0