Måndag & Tisdag

Igår var jag hemma hos Jossra med Sandra och Wafa. Gjorde inte så mycket annat resten av dagen.

Idag har jag varit uppe i varv sen klockan 10 på morgonen. Ett mirakel att jag ens vaknade, så sent som jag har sovit de senaste dagarna. Åkte ner till stan runt 13 tiden och träffade Sanna. Vi fixade en sak och gick sen till Cupido och åt där Jasmin kom och höll oss sällskap. Vi gick runt lite i affärerna innan jag och Jasmin bestämde oss för att åka hem till mig. Vi var hemma en kort stund och sen gick vi hem till Jossra och var där ett bra tag, tog en runda till centrum, träffade på några släktingar och sen gick vi hem till mig. Skjutsade hem Jasmin och sen åkte jag hem till Yeliz och satt ute med henne en stund. Träffade på Shahed och promenerade hem till Racha med henne. Stannade kvar hos Racha en stund innan jag begav mig hem.

Har hunnit med ganska mycket idag som ni ser. Ska ta det lugnt nu och titta på sista avsnittet av The Vampire Diaries. Hoppas ni har haft en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

fin bild!

2010-08-06 @ 11:11:01
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0