Mån, tis, ons

Hej! Har inte kunnat uppdatera ordentligt i ett par dagar nu.

Måndag
Träffade Aida sent på kvällen för att ta en promenad. Följde med henne till någon böneträff och väntade utanför på att hon skulle bli klar. Vi tog sedan en lång promenad runt området och sen gick vi förbi Ghada och satt med henne och Maya.

Tisdag
Igår var jag hemma hos Ghada hela dagen med Aida. Vi vaktade Maya och åt middag där, fiskgrätang med potatis. Dunder mat! Senare gick jag förbi Jossra i en timme. Avslutade kvällen med filmen Uptown Girls innan jag gick och la mig.

Onsdag
Vaknade upp tidigt idag. Tvättade ansiktet och satte på en ansiktsmask innan jag hoppade in i duschen. Ska snart ner till stan, har ett möte med Arbetsförmedlingen. Ska träffa en jobbcoach som ska guida mig till att hitta ett bra jobb. Efter mötet ska jag träffa mamma på stan och så kanske vi hittar på något.

Hoppas ni har en bra dag :)


Jag och Maya


Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Fin blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin? Skulle vara jättekul =)



Love

2010-08-18 @ 12:31:35
URL: http://matildasanden.se/blog
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-18 @ 17:28:14
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0