Godnatt

Hej!

Har varit med Jossra idag. Vi var hemma hos mig och tittade på Fångarna på fortet och latade oss. Senare mot kvällen åkte jag hem till Yeliz och var med henne och barnen en stund.




Min pappa hämtade upp mig för 20 minuter sen och han chockade mig när han frågade ifall jag ville köra hem. Jag vart så förvånad att jag bara tittade på honom och var helt stum. Sen när jag förstod vad han egentligen frågade så började jag skrika VAA, PÅ RIKTIGT? helt överlycklig. Han ba visst, men om polisen kommer så kommer jag döda dig :P Jag frågar han varje gång ifall jag får köra men får alltid svaret ALDRIG tillbaks. Helt glad, chockad och överlycklig körde jag den korta sträckan hem och det kändes lite konstigt utan min morbror/handledare sittandes bredvid mig.

Det är sent och det är dags för mig att sova nu.
Försöker få tillbaks mina gamla rutiner med att sova tidigt och vakna tidigt. Det går inte så bra just nu, men mycket bättre än innan. Antar att det kommer bli bättre med tiden..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0