Igår

Uppdateringen igår var väldigt dålig, men kom hem ganska sent och var trött.

Skolan började igen igår och det gick ganska bra. När mina lektioner hade slutat så gick jag och Johanna på stan och jag lämnade in mitt CV lite överallt. Måste verkligen ha ett jobb! Vi besökte den nya centralstationen där det var jätte fint och fräscht. Johanna kände de som jobbade i den nya Coffehouse by George och de bjöd oss på italiensk glass. Jordgubbsglassen smakade precis som i Milano och det fick mig o tänka tillbaks på hur underbart det var där. Vill verkligen åka tillbaks till Milano och hälsa på alla igen.



Yeliz hämtade upp mig från stan och så åkte vi in till akuten. Yeliz har haft ont i rygg och nacke i ca 5 månader och behövde hjälp och ville att jag skulle hålla henne sällskap medan. Aida kom förbi en stund och vi åkte runt i stan innan jag fick skjuts igen till sjukhuset.
Gissa hur länge vi fick vänta på en läkare? Jo, i över 6 timmar! Efter sex timmar fick jag skjuts hem av Yeliz man, men Yeliz har säkert fått vänta ännu längre. De har så dålig service i Akademiska Sjukhuset!

Väl hemma beställde jag en pizza och sen var det läggdags. Vaknade för ca en timme sen och ska ta bussen om ca 5 minuter. Har historia, två timmars hål och sist religion innan jag slutar för dagen.

Förhoppningsvis är uppdateringen mycket bättre idag.


Kommentarer
Postat av: lallan

walla vi vet att du va i milano :D:D <3<3

2010-04-18 @ 01:43:42
Postat av: Safi

Är du lite svartsjuk lallan?

2010-04-18 @ 01:46:26
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0