Tisdag

Hej.
Dålig uppdatering idag men har knappt haft tid. Har haft saker att göra hela dagen.
Dagen började med skola som vanligt. Det var inte så jobbig dag som jag trodde att det skulle vara. Vi hade roliga timmen på Svenska C och lekte två lekar. När vi hade slutat för dagen följde jag med Jasmin, Athena och Spilios till stan. Handlade lite saker på Kicks (visar snart) och sen gick vi till Waynes Coffee och fikade. Vi satt där ett ganska bra tag och sen åkte jag och Jasmin hem till Gottsunda.
Väl hemma kom Lamja på besök och vi promenerade till centrum, gick hem och åt, och tog sedan ännu en promenad. Den här gången hem till Jasmin. Vi åt glass och jag hann precis hem till Biggest Loser. Gick sedan till Jossra och kom hem ganska nyligen.

På vägen hem till Jasmin.
Jag: Vi ska gå hem till min kompis Jasmin.
Lamja: Jag kommer bli blyg, så att du vet.
Jag: Nej, men sluta, det behöver du inte bli.
Lamja: Ska jag skrika "SHOO, TJENA" istället?
Jag: Ja, då kommer hon tycka att du är rolig.
Lamja: Nej jag vara blyg.

Det slutade med att hon var blyg i 10 minuter innan hon började småprata haha

Lamja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0