Måndag

Vi stämplade in projektarbetet idag :D Skönt att vi är klara och slipper tänka på det mer.
Efter skolan promenerade jag in till stan och fixade mitt studentplakat och valde text och lämnade in bilden. Egentligen så är det mamma som ska fixa det där, men jag vägrar då jag vet att hon vill ha en bild som jag inte tycker om, så jag tog tag i det själv. Den beräknas vara klar 5 maj så får hoppas nu på att den blir bra.
Träffade Jossra en kort stund på stan innan Yeliz hämtade upp mig. Vi åkte till Gränby Centrum och gick runt lite i affärerna och jag kom precis hem.



Ska sätta på tv:n snart och titta på Biggest Loser.

Och sedan ska jag skriva Midias prov. Vi byter uppgifter med varandra så jag ska göra hennes prov och hon ska göra två svåra uppgifter till mig. Bra va? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0