Gårdagen

Hann inte uppdatera igår, var lite upptagen.

Dagen började med att jag åkte till skolan och träffade alla + köpte 4 eftersläppsbiljetter till min studentskiva. Sedan gick jag och Jasmin till stan och jag köpte ett par leggings. Träffade sedan på Jossra och gick runt på stan med henne en stund och sen var jag med Yeliz och Melissa.
Kom hem runt 17 tiden och var med släkten en stund och lite senare kom Johanna hem till mig. Vi tog en promenad till östra Gottsunda och lämnade bröllopsinbjudningar till lite folk, vi gick och åt och sen var vi hemma hos mig och tittade på filmen It's a boy/girl thing. Somnade tidigt igår, runt halv 12, och vaknade klockan 8 imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0