Fuck första april

JAG ÄR SÅ ARG JUST NU!

Första dagen på lovet är idag och ändå vaknade jag tidigt för att åka in till stan. Skulle köpa förköpsbiljetter för studentnatten i BJ. Biljetterna skulle börja säljas klockan 10 i Holmlunds.
Hade kommit överrens med Johanna att jag skulle träffa henne klockan 9.20 utanför Holmlunds ifall det är kö så att vi har en chans att hinna köpa biljetter.
Vaknar halv 8 och fixar mig. Ringer Johanna som inte svarar.
Arya hade överfört pengar till mitt konto igår och de hade inte kommit fram på morgonen eftersom vi har två olika banker. Var lite irriterad över att pengarna inte hade hunnit fram, för det skulle innebära att jag inte kunde köpa biljett till Arya.
Fick fortfarande inget svar från Johanna.
Klockan blev 9 och det var då jag egentligen skulle ta bussen,
men eftersom jag inte fick något svar från Johanna så trodde jag att något hade hänt eller att hon försovit sig.
Pratar med Athena och kommer överrens om att jag ska träffa henne på stan 9.45.
Får fortfarande inget svar från Johanna.
Tar bussen 9.30 och kommer fram 9.45. Träffade Athena och Spilios och tar ut pengar från mitt konto för att köpa biljetter till mig och Mohamed.
Vi går till Holmlunds och då ser jag att det inte står så mycket folk där utanför. Ca 10-15 stycken. Förväntade mig en lång kö :S Tyckte det var lite konstigt..
Såg att Johanna var där och hon hade tydligen glömt bort sin mobil hemma och väntat på mig sen klockan 9. Eftersom hon inte svarade så hade jag ingen aning om att hon hade väntat.

Holmlunds öppnar och alla springer ner till kassan. Gissa vad Holmlunds personalen säger då?

Jo, det finns inga biljetter och de kommer komma imorgon istället.

Det var tydligen ett första april skämt och jag blev såå arg! Gick in till Swedbank och satte in pengarna på mitt konto igen och åkte hem.

Fatta att jag vaknar på min första lediga dag klockan 7.30 för att åka in till stan för biljetternas skull, och sen finns det inga biljetter. Fuck första april!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH fan vad kul ändå =P

2010-04-01 @ 12:40:22
Postat av: Safi

Anonym: Nej det var inte kul :/ haha

2010-04-01 @ 13:06:23
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså... Jag har hört att de kommer på tisdag. Eftersom imorn är allt stängt. Röd dag ;o

2010-04-01 @ 22:14:18
Postat av: Safi

Personalen i Holmlunds sa att de antagligen kommer imorgon, men det kanske de inte gör ifall det är röd dag. Ska kolla upp det där :)

2010-04-01 @ 23:57:00
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hörde också att dom skulle komma på tisdag och att man måste ha inbjudan.

2010-04-02 @ 09:35:39
Postat av: Safi

Har kollat upp det nu, och på hemsidan står det:



Biljetter säljs, mot uppvisande av inbjudan, på butiken HOLMLUNDS med start första veckan i april.



Inbjudan till festen får ni tag hos våra ambassadörer på skolorna eller under SPRINGPARTY på skärtorsdagen.



Eftersom det är röd dag på måndag, så kommer de antagligen på tisdag.

2010-04-02 @ 11:00:36
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Srea

HAHA Safi då! Läste inlägget, och jag håller med föregående talare HAHA HAHA, men drygt att vakna så tidigt =(

2010-04-04 @ 00:13:40
Postat av: Safi

haha det var hemskt att vakna så tidigt under första dagen på lovet.

2010-04-05 @ 00:04:28
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det kan jag tänka mig, usch!

2010-04-05 @ 01:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0