En dag med släkten

Gårdagen spenderades med släkten. Vi var över 20 personer som var samlade och åt middag tillsammans hemma hos oss. Har bokstavligen talat aldrig diskat så mycket i hela mitt liv under en dag. Diskade minst 10 gånger! Mina kläder var täckta av småbarns-dregel från både Jonas och Adham. Det var ingen idé att byta om varenda gång för då skulle hela min garderob ligga i tvättkorgen nu. Och det vill man ju inte!
Gårdagen bestod för det mesta av huvudvärk från alla barn som skrek och var högljudda, men det är det jag är van vid. Har aldrig upplevt en lugn dag med släkten. Det är alltid något som händer och det är roligast så. Hellre stök och kaos än lugnt och sansat! Oavsett hur trött man är så har jag alltid trevligt när jag umgås med min stora släkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0