Bröllop

Den 10 april, på lördag, ska jag på ett bröllop någonstans i Uppsala med familjen.
Vi ska på ett släktbröllop den 14 maj i Stockholm och vi fick precis en inbjudan till ytterligare ett bröllop den 1 maj i Järfälla som jag ska gå på med pappa.

Jag älskar att gå på arabiska bröllop för stämningen är alltid på topp. Nu är det så att bröllopet på lördag är uppdelat så tjejerna festar för sig och killarna för sig i två olika lokaler. Sånt tycker jag bara är konstigt :S eftersom man ska fira bröllopet tillsammans egentligen, inte var för sig.
Aja, araber är som de är. Tur att inte alla firar sina bröllop på det sättet.
Ska försöka tvinga med mig Johanna på lördag så att jag inte har skit tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0